MIes ja nainen keskustelevat. Nainen on selin kameraan.

Puhutaanko riippuvuuksista? - keskustelutilaisuus esteettömästä päihdetyöstä

Mistä tietää tulleensa riippuvaiseksi? Miten riippuvuudesta voi vapautua? Mitä erityistä teemaan tuo jokin vamma?

Puhutaanko riippuvuuksista? -keskustelutilaisuuden aluksi kuullaan toipumistarina. Lisäksi kuullaan, miten Sininauhaliiton esteetön työ EMPPA voi auttaa mielen tai riippuvuuden huolissa. Lopuksi yhteistä keskustelua.

Aika: 8.11. klo 13-15
Paikka: Teams-alusta sekä Iiris-keskus, Marjaniementie 74, 00930 Helsinki
Ilmoittautuminen: Tule mukaan tämän linkin kautta.

Tilaisuudessa mukana ovat koordinaattori Jutta Saanila Näkövammaisten liiton Minun näköinen mieli -hankkeesta, kokemustoimija Maria, ja Sininauhaliiton EMPPA-työntekijä Pirkko Justander.

Kaikki kiinnostuneet ovat sydämellisesti tervetulleita!

Paikan päälle Iiris-keskukseen (Marjaniementie 74, Itäkeskus, Helsinki) mahtuu mukaan 10 henkilöä, Teamsin kautta voi väkeä tulla rajattomasti.

Tilaisuutta ei tallenneta.

Tilaisuuden järjestävät Näkövammaisten liiton Minun näköinen mieli -hanke ja Sininauhaliiton Esteetön työ EMPPA.