SiniBoss-tapahtuma jäsenjärjestöjen johdolle

SiniBoss on vuosittainen koulutus- ja vertaistapahtuma Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen johtajille, toiminnanjohtajille tai toimitusjohtajille sekä puheenjohtajille.

Ohjelmassa on yhteisiä ja ajankohtaisia asioita. Käymme keskustelua tulevan strategiakauden valmisteluista ja Sininauhaliikkeen roolista. Käsittelemme yhdistysten elinvoimaisuuteen liittyviä teemoja, kuten vapaaehtoistoimintaa, työllistämisen toiminnan ajankohtaisia asioita sekä järjestöjen roolia palvelutuotannossa toiminnan toteuttajana tai yhteistyökumppanina. Pysähdymme myös hyvinvoinnin ja jaksamisen teemojen äärelle.

Aika: 19.1.–20.1.2022
Paikka: Aiton Toimintakeskus,
Kirjoniementie 15, 33680 Tampere.
Ilmoittautuminen: 3.1.2022 mennessä oheisen linkin kautta.
Huomioittehan, että ilmoittautuminen on sitova. Laskutamme osallistumismaksut ilmoittautumisen jälkeen.

Ohjelma (PDF)

Hinnat:

• Majoitus täyshoidolla ke 19.1.- to 20.1, 1 yö hinta: 143 €/huone (sisältää yöpymisen, liinavaatteet, ruokailut ja iltapalan). Majoitusvaihtoehdot näkyvät ilmoittautumislomakkeella.
  • Tarvittaessa lisämajoitus ti 18.- ke 19.1., hinta 82 €/huone (sisältää yöpymisen, liinavaatteet ja iltapalan)
  • Päiväkävijä (ei majoitusta) ke 19.1, hinta: 56 € (sisältää aamupalan, lounaan, päiväkahvin lisukkeineen ja päivällisen)
  • Päiväkävijä (ei majoitusta) to 20.1, hinta: 36 € (sisältää aamupalan, lounaan ja päiväkahvin)
    Järjestämme maksuttoman yhteiskuljetuksen Tampereen rautatieasemalta julkisilla kulkuneuvoilla tuleville. Ilmoitamme kyydin tarvitsijoille tarkemmat aikataulut ilmoittautumisen jälkeen.

Lisätiedot tapahtumasta: Susanna Kiuru, susanna.kiuru@sininauha.fi, p. 044 361 3587.

Lisätiedot majoituksesta: Nina Hagman, nina.hagman@sininauha.fi, puh. 050 590 9339.