Kaksi sinisorsaa lentää veden pinnan yllä.

Mitä ajattelemme kannabiksen laillistamisesta ja huumeiden käytön dekriminalisoinnista? – Sininauhaliikkeen yhteiskunnallisen vaikuttamisen verkkotapahtuma 4/4

Yhteinen tapaaminen Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen toiminnan-, toimitus- ja puheenjohtajille.

Aika: perjantai 19.11.2021 klo 9–12
Paikka: Teams
Teema: Mitä ajattelemme kannabiksen laillistamisesta ja huumeiden käytön dekriminalisoinnista, ja miten meidän tulisi vaikuttaa yhteiskunnallisesti näissä asioissa?
Ilmoittautuminen: Webropol-lomakkeella ke 17.11.21 mennessä.
Kenelle: Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen toiminnan-, toimitus- ja puheenjohtajille ja muille toiminnasta vastaaville työntekijöille

Alustajina toimivat
Pekka Hakkarainen / Terveyden ja hyvinvoinnin laitos: ”Miksi olemme esittäneet luopumista huumausaineiden käytön rangaistavuudesta?”
Anne Babb / International Blue Cross: ”Mitä voimme Suomessa oppia muiden maiden ratkaisuista?”

Alustusten jälkeen on runsaasti aikaa yhteiselle keskustelulle.

Sininauhaliikkeen säännöllisissä etätapaamisissa käsittelemme etukäteen sovittua ja valmisteltua yhteisen vaikuttamisen kannalta tärkeää teemaa

Sininauhaliitto ja sen jäsenyhteisöt tekevät kukin tahollaan yhteiskunnallista vaikuttamistyötä, koska me olemme maailmanparantaja- ja edunvalvontajärjestöjä.

Sininauhaliikkeen on muutettava ihmisarvopuhe ihmisarvoteoiksi. Sen me teemme vaikuttamalla yhteiskunnan rakenteisiin ja ihmisten asenteisiin.

Verkkotapaamisessa on mahdollisuus

• oppia ja saada vaikutteita oman yhdistyksen/järjestön edunvalvontaan
  • vaikuttaa Sininauhaliiton lausuntoihin, kampanjoihin yms.
  • kiteyttää Sininauhaliikkeen yhteistä sanomaa ja yhteisiä viestejä.

Verkkotapaamiset ovat avoimia kaikille jäsenyhteisöjen toiminnasta vastaaville. Mukaan voi tulla kerran tai vaikka joka kerta.

Yhdessä olemme enemmän!

Silmälasipäinen vienosti hymyilevä mies, jolla on kauluspaita ja pikkutakkiLisätietoja

Pekka Lund
Sininauhaliiton toiminnanjohtaja