”Suru, jolle ei löydy sanoja” - webinaari päihdekuolemista

Etätilaisuudessa keskustelemme siitä, millaisia tunteita päihteisiin kuolleen läheinen voi käydä läpi, mikä voi lohduttaa tunnemyrskyssä ja miten elämä voi jatkua menetyksen jälkeen. Tilaisuus on ilmainen ja avoin kaikille, joita teema koskettaa.

Mukana keskustelussa ovat sosiaalipsykologi, psykoterapeutti ja Koivikko-saattohoitokodin johtaja Riikka Grå, Sininauhaliiton Läheiset ja päihteet -toiminnan kehittäjä Kaisu Lähteenmäki sekä poikansa päihdekuolemalle menettänyt Marko Luukkanen, jolla on pitkä kokemus vertaisryhmien ohjaajana toimimisesta.

Ajankohta: torstai 19.1. klo 17:30-19:00
Ilmoittautuminen: Sitovat ilmoittautumiset tämän linkin kautta viimeistään maanantaina 16.1.2023.

Saat ilmoittautumisen yhteydessä Youtube-linkin tilaisuuden seuraamista varten.

Osallistujat voivat lähettää keskustelijoille etukäteen kysymyksiä osoitteeseen: kaisu.lahteenmaki@sininauha.fi. Tilaisuuden aikana kysymyksiä voi esittää Youtuben chatin kautta (vaatii kirjautumisen google-tilillä) tai tekstiviestitse numeroon 044 901 7164/Matleena Merta

Olet lämpimästi tervetullut tilaisuuteen!

*Otsikon lainaus on peräisin vaiettumenetys.fi -sivuston tarinasta. Lue tarina täältä.

Tilaisuuden järjestää Sininauhaliiton Läheiset ja päihteet -toiminta. Tutustu työhömme ja Kuivin jaloin -sivustoon täällä.