Tunnekuvat – tunteet kuviksi (ja sanoiksi) ja kuvat tunteiksi

“Kaikki me tarvitsemme pysähtymistä, jopa sydän pitää tauon ennen seuraavaa lyöntiä, ilman sitä ei voi laajentua”, sanoi puu ja vetäytyi hetkeksi runkoonsa." -Susanna Jussila
Talo toukokuu 2021_Elina Kaikkonen

Aika: Torstaina 26.5.2022 klo 11-15
Paikka: Talo (Toinen linja 8), 00530 Helsinki

Kiinnostaako tunteiden ilmaisu kynän, sanan tai kuvallisen työskentelyn merkeissä?

Tervetuloa viettämään keväistä Helatorstaita kanssamme tunteiden äärelle.  Päivä sisältää ripauksellisen runoutta, hieman omaa kirjoittamista, pientä kuvallista ilmaisua sekä kehollista rauhoittumista ja maadoittumista. Hyödynnämme työskentelyssä Sininauhaliiton Tunnekuvia. Päivä sopii kaikille, jotka haluavat syventää yhteyttä itseen ja omiin tunteisiin. Osallistuaksesi et tarvitse mitään ns.taiteellisia taitoja.

Kahvia ja teetä on tarjolla, mukaan omaa syötävää. Oma tyyny mukaan.

Päivä toteutetaan Kallion seurakunnan ja Sininauhaliiton yhteistyönä. Ohjaajat diakoni/kirjoittamisen ohjaaja Nina Klemmt ja hyvinvointi -ja vapaaehtoistyön suunnittelija/läsnäolo-ja kehotietoisuustaitojen ohjaaja Heidi Eriksson. Heidi on toteuttanut Tunnekuvat -projektin, josta löydät lisätietoa täältä.

Ilmoittautumiset 23.5.22 mennessä. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa.

Lämpimästi tervetuloa!

Heidi Eriksson
heidi.eriksson@sininauha.fi

Nina Klemmt