Tunnekuvat – tunteet kuviksi (ja sanoiksi) ja kuvat tunteiksi

Kiinnostaako tunteiden ilmaisu kynän, sanan tai kuvallisen työskentelyn merkeissä? Tervetuloa viettämään kesäistä lauantaita tunteiden äärelle.

Aika: Lauantai 17.8.2024 klo 11-15
Paikka: Kallion seurakuntakoti, Siltasaarenkatu 28, 00530 Helsinki
Hinta: Maksuton

Päivä sisältää ripauksellisen runoutta, hieman omaa kirjoittamista, pientä kuvallista ilmaisua sekä kehollista rauhoittumista. Hyödynnämme työskentelyssä Sininauhaliiton Tunnekuvia. Päivä sopii kaikille, jotka haluavat syventää yhteyttä itseen ja omiin tunteisiin. Osallistuaksesi et tarvitse mitään ns. taiteellisia taitoja.

Kahvia ja teetä on tarjolla, mukaan omaa syötävää. Halutessasi ota oma tyyny mukaan.

Päivä toteutetaan Kallion seurakunnan ja Sininauhaliiton yhteistyönä. Ohjaajat diakoni/kirjoittamisen ohjaaja Nina Klemmt ja hyvinvointi -ja vapaaehtoistyön suunnittelija/läsnäolo- ja kehotietoisuustaitojen ohjaaja Heidi Eriksson. Heidi on toteuttanut Tunnekuvat -projektin, josta löydät lisätietoa täältä.

Ilmoittautumiset 15.8 mennessä nina.klemmt@evl.fi (viitteeksi tapahtuman nimi ja oma puhelinnumero) Mukaan mahtuu 10 osallistujaa.

Lämpimästi tervetuloa!

Heidi Eriksson
heidi.eriksson@sininauha.fi

Nina Klemmt
nina.klemmt@evl.fi

”Mitä jos vaan istuisi tässä.
Hengittäisi sisään perhosia.
Uloshengityksellä levottomia sieluja.
Olisi kerrankin kotona ruumiissaan,
jossa on niin monta tarinaa. ”