meren pinnalle paistaa aurinko

Vammaiset ihmiset, hengellisyys ja hengellinen väkivalta -webinaari

Tilaisuudessa pohditaan kaikkien ihmisten yhtäläistä oikeutta hengellisyyteen tai muuhun omaan vakaumukseen. Vammaisen henkilön hengellisyyttä ei saa peilata eikä selittää hänen vammansa kautta.

Milloin: maanantaina 7.11. klo 17.00-18.30
Missä: Teams-alusta

Tämän syksyn EMPPA-tapahtuma tehdään yhdessä Sininauhaliiton Hengellisen työn kanssa. Aihe on Vammaiset ihmiset, hengellisyys ja hengellinen väkivalta. Tavoittelemme rentoutta keskusteluun mustavalkoisuuden sijaan.

Ohjelma:

Hengellinen väkivalta ja sen tunnistaminen: hengellisen työn kehittäjä Tuomo Salovuori, Sininauhaliitto

Hengellinen väkivalta ja vammaiset henkilöt: pastori Tuula Paasivirta

Miten kohdata ja selviytyä hengellisestä väkivallasta? Kokemuksia: EMPPA-työn kehittäjä Pirkko Justander, Sininauhaliitto

Keskustelua

Miten hengellisyys voisi olla voimavarana? -loppukierros

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen 7.11. klo 10 mennessä: ilmoittaudu mukaan tästä linkistä (webropol)

Saat Teams-linkin ja kalenterikutsun ilmoittautumisen vastausviesteissä. Lisäksi lähetämme Teams-linkin ilmoittautuneille maanantaina 7.11. ennen tilaisuutta. Tilaisuus on maksuton.

Lisätietoa

Pirkko Justander, EMPPA-työntekijä, emppa@sininauha.fi