Verkkotyöpaja: Turvallisuuden tunteen lisääminen luovien ja toiminnallisten menetelmien avulla

Teetkö asiakastyötä? Kaipaatko ideoita ryhmätyöskentelyihin? Tule perehtymään ja tutustumaan toipumista tukeviin toiminnallisiin ja luoviin menetelmiin verkkotyöpajoissamme!

Aika: 12.9.2024 klo 14-16
Paikka: Teams-tapaaminen
Kenelle: Sininauhaliiton jäsenjärjestöt, järjestöjen ja seurakuntien työntekijät, vapaaehtoiset sekä kaikki luovuudesta ja toiminnallisista menetelmistä kiinnostuneet
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan 10.9 mennessä tästä linkistä>>

12.9 verkkotyöpajan teemana on turvallisuuden tunne:

• Tunnetko olosi turvalliseksi? Kokemus turvassa olemisesta on meille todella tärkeä. Usein ihmiset, joita työssä kohtaamme ovat juuri niitä, joiden turvallisuuden tunne on jollain lailla heikentynyt.
  • Tule keskustelemaan siitä, mitä turvallisuuden tunne on ja miten voimme luoda turvallisuuden tunnetta työssä.
  • Teemme kehollisen harjoitteen ja mielikuvaharjoitteen turvallisuudesta sekä pienen kuvallisen työskentelyn.
  • Varaa mukaasi A4 /A3 paperi ja mieleiset värit (vesivärit, tussit, puuvärit, vahaliidut..)

Sininauhaliitto järjestää syksyllä 2024 neljän verkkotyöpajan sarjan:

• Kussakin verkkotyöpajassa perehdytään yhteen toipumiseen liittyvään teemaan ja esitellään vähintään yksi luova tai toiminnallinen menetelmä.
  • Tavoitteena on jakaa hyviä ideoita ja käytäntöjä luovuuteen ja toipumista tukeviin toiminnallisiin menetelmiin liittyen.
  • Mietimme myös miten voisimme yhdessä enemmän hyödyntää luovan toiminnan voimaa työssämme ja miten se voi liittyä toipumiseen

Verkkotyöpajat pidetään joka kuun toisena torstaina: 12.9.; 10.10.; 14.11. ja 12.12. 2024, klo 14-16. Voit osallistua kaikkiin tai valita itsellesi sopivat ajankohdat.

Seuraa tapahtumakalenteriamme, tarkemmat tiedot työpajoista julkaistaan syksyn aikana.

Lisätietoja:

Heidi Eriksson