Verkkotyöpaja: Luovuus ja toiminnalliset menetelmät toipumisen tukena

Kaikille luovista ja toiminnallisista menetelmistä kiinnostuneille sopiva työpajatapahtuma verkossa.

Aika: 12.9.2024 klo 14-16
Paikka: Teams-tapaaminen
Kenelle: Sininauhaliiton jäsenjärjestöt, järjestöjen ja seurakuntien työntekijät, vapaaehtoiset sekä kaikki luovuudesta ja toiminnallisista menetelmistä kiinnostuneet
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan 10.9 mennessä tästä linkistä>>

Teetkö asiakastyötä? Kaipaatko ideoita ryhmätyöskentelyihin? Tule perehtymään ja tutustumaan toipumista tukeviin toiminnallisiin ja luoviin menetelmiin!

Sininauhaliitto järjestää syksyllä 2024 neljän verkkotyöpajan sarjan:

• Kussakin verkkotyöpajassa perehdytään yhteen toipumiseen liittyvään teemaan ja esitellään vähintään yksi luova tai toiminnallinen menetelmä.
  • Tavoitteena on jakaa hyviä ideoita ja käytäntöjä luovuuteen ja toipumista tukeviin toiminnallisiin menetelmiin liittyen.
  • Mietimme myös miten voisimme yhdessä enemmän hyödyntää luovan toiminnan voimaa työssämme ja miten se voi liittyä toipumiseen

Verkkotyöpajat pidetään joka kuun toisena torstaina: 12.9.; 10.10.; 14.11. ja 12.12. 2024, klo 14-16. Voit osallistua kaikkiin tai valita itsellesi sopivat ajankohdat.

12.9 Teemana turvallisuuden tunne: Tunnetko olosi turvalliseksi? Kokemus turvassa olemisesta on meille todella tärkeä. Usein ihmiset, joita työssä kohtaamme ovat juuri niitä, joiden turvallisuuden tunne on jollain lailla heikentynyt. Tule keskustelemaan siitä, mitä turvallisuuden tunne on ja miten voimme luoda turvallisuuden tunnetta työssä. Teemme kehollisen harjoitteen ja mielikuvaharjoitteen turvallisuudesta sekä pienen kuvallisen työskentelyn. Varaa mukaasi A4 /A3 paperi ja mieleiset värit (vesivärit, tussit, puuvärit, vahaliidut..)

Seuraa tapahtumakalenteriamme, tarkemmat tiedot työpajoista julkaistaan syksyn aikana.

Lisätietoja:

Heidi Eriksson