Webinaari: Vuorovaikutuksella hyvinvointia rakentamassa

Oletko joskus pohtinut omia vuorovaikutustaitojasi? Haluaisitko oppia uusia asioita ja parantaa yhteyttä toisiin ihmisiin?  Tilaisuus on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa vuorovaikutustaitojaan ja hyvinvointiaan. Tule mukaan kuuntelemaan kiinnostavia puheenvuoroja aiheesta!

Milloin: 2.11.2022 klo 10-15
Missä: Zoom-alusta
Kenelle: Kaikille, jotka haluavat parantaa vuorovaikutustaitojaan työelämässä tai arjessa

Mielenterveyden keskusliitto ja Sininauhaliitto järjestävät yhdessä ”Vuorovaikutuksella hyvinvointia rakentamassa”-webinaarin, jossa vahvistetaan omaa hyvinvointia vuorovaikutustaitojen kautta. Marraskuun webinaarissa taistellaan kylmyyttä vastaan luomalla lämpimiä ihmisyhteyksiä, arvostavaa kohtaamista, turvallista tunnelmaa sekä pohditaan miten tunteet ja tarpeet liittyvät kokonaisuuteen. Luvassa on taatusti mielenkiintoinen päivä, jonka antia voi hyödyntää niin omassa arjessa kuin työelämässä.

Päivän juontajina toimivat Mielenterveyden keskusliiton yhdistyskoordinaattori Jenni Rihti ja Sininauhaliiton hyvinvointi- ja vapaaehtoistyön suunnittelija Heidi Eriksson. Tilaisuuden avaa Mielenterveyden keskusliiton toiminnanjohtaja Olavi Sydänmaanlakka. Webinaarissa kuulemme mm. puheenvuoron arvostavasta kohtaamisesta aiheesta kirjan kirjoittaneelta Kati-Pupita Mattilalta, joka on aiheeseen perehtynyt lääkäri ja teologian tohtori.

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille, mutta soveltuu erinomaisesti järjestöjen työntekijöille, vapaaehtoistyötä tekeville sekä työelämän ulkopuolella oleville, jotka ovat kiinnostuneet parantamaan omaa ihmisyhteyttä toisiin ihmisiin.

Tilaisuuteen sisältyy myös toiminnallinen osuus,  jossa tutustumme luontolähtöisen toiminnan mahdollisuuteen vahvistaa vuorovaikutusta ja yhteyden rakentamista.

Ilmoittautumiset 19.10. mennessä oheisen linkin kautta. HUOM! 23.10 jälkeen ilmoittautuneille materiaalipaketti lähetetään jälkikäteen.

Webinaarin ohjelma

klo 10 Webinaari alkaa
klo 10.10. Aloitussanat, Olavi Sydänmaanlakka, Mielenterveyden keskusliiton toiminnanjohtaja
klo 10.30  Vuorovaikutusta parhaimmillaan ja pahimmillaan – käytännön esimerkkejä