Nainen kansiovihkon äärellä kirjoittamassa.

Verkkotapaaminen: yhdistyksen taloushallinto

Hallintokäsikirjan verkkotapaaminen: kirjanpitolainsäädännön määräykset

Milloin? 15.11. 2023 klo 13:00–14.30
Missä? Teams-etäyhteys

Yhdistyksen hallinto – Käsikirja Sininauhaliiton jäsenjärjestöille on ilmestynyt. Lakimiehemme Suvi-Sorja Kemppaisen kirjoittama kirja on syntynyt ajatuksesta koota jäsenjärjestöille käytännönläheinen tietopaketti yhdistyksen toimintaa ja hallintoa ohjaavasta keskeisestä lainsäädännöstä. Kirjasta lisää tietoa täällä.

Kirjan teemoista järjestetään syksyn aikana kolme verkkotapaamista, joista tämä on kolmas. Marja Mettälä ja Suvi-Sorja Kemppainen johdattavat keskusteluun yhdistyksen kirjanpidosta, yhdistyksen varojen hoitamisesta.

Puhutaan myös liiketoiminnasta ja verotuksesta sekä avustuksista ja varainhankinnasta.

Kenelle? Verkkotapaamiset on tarkoitettu  toiminnanjohtajille, hallituksen jäsenille ja kaikille, jotka työssään ovat yhdistyksen hallinnon ja työntekijöihin liittyvien asioiden kanssa tekemisissä (esihenkilöt, tiiminvetäjät jne.). Edellä mainitusta huolimatta tervetuloa kaikille.

Ilmoittautuminen 14.11. mennessä. Ilmoittaudu tästä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Suvi-Sorja Kemppainen, lakimies
suvi-sorja.kemppainen@sisinauha.fi

Ensimmäinen tapaaminen on 14.9. ja sen tiedot löytyvät täältä.
Toinen tapaaminen on 18.10., ja sen tiedot löytyvät täältä.

Lisäksi joulukuussa (13.12.) luvassa tietopaketti asumisasioista, kuten huoneenvuokralain ja asunto-osakeyhtiölain keskeisistä määräyksistä.