Yhteistyöllä parempaa palvelua ja sujuvaa palveluohjausta

Kiinnostaako työllisyydenhoito ja palveluohjaus? Tule keskustelemaan palveluohjaajien ja palveluntuottajien välisistä vuorovaikutuskäytänteistä.

Palveluohjauksen haasteet työllisyyden kuntakokeiluiden alusta alkaen on puhututtanut työllisyystoimijoita. Tilanne on kääntynyt parempaan päin, mutta työtä vielä riittää.

Merkitse päivämäärä kalenteriisi.

Aika: ma 06.06.2022 klo. 13-15
Paikka: Etätapahtuma, Teams
Hinta: Maksuton
Kenelle: Työllisyydenhoidon kehittämisestä kiinnostuneille, palveluohjausta tekeville tahoille kunnissa ja hyvinvointialueilla sekä palvelutuotantoa tekeville kolmannen sektorin toimijoille. Muut tahot, jotka ovat teemasta kiinnostuneet.
Ilmoittautuminen: Tämän linkin kautta, viimeinen ilmoittautumispäivä on torstai 2.6.2022.

Tapahtuman järjestävät: Vates-säätiö sr, Rovaniemen kuntakokeilu, Työkyky käyttöön -työkykyhanke, SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry, Sininauhaliitto ry, Työttömien keskusjärjestö ry ja Into – etsivä nuorisotyö ja Työpajatoiminta ry.

Klo 13 Tervetulosanat
työllisyyssuunnittelija Anne Kallio, Järjestöjen rooli työllisyyden kuntakokeiluissa -selvitys

Kunnan näkökulma asiakasohjauksen tarpeisiin​
työllisyyspäällikkö Sanna Mäensivu, Rovaniemen seudun kuntakokeilu​