Kaamosrasti Helsingissä pe 16.10.2020

Tule Kaamosrastille Helsinkiin lokakuussa!

Aika: pe 16.10.2020 klo 9-18

Paikka: Hermannin diakoniatalo, Hämeentie 73, 00550 Helsinki

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen avataan elokuussa (viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 2.10.). Mukaan mahtuu 75 ensiksi ilmoittautunutta.

Päivä on osallistujille maksuton (vapaaehtoinen kahviraha)

Sininauhaliitto on uudistanut perinteistä Syysrastit -tapahtumaansa: vuonna 2020 tapahtumia on kaksi – keväällä Valonrasti ja syksyllä Kaamosrasti. Kaamosrasti on yhteisöllinen, virkistävä tapahtuma, jossa on mahdollisuus hengelliseen yhteyteen ja sielunhoidolliseen keskusteluun. Tapahtumaan jokainen on tervetullut sellaisena kuin on, vailla vaatimuksia mistään.

Päivän ohjelma toteutuu pääosin Diakoniatalon kirkkosalissa. Ohjelmassa on ihmisen olemassaoloa käsitteleviä puheenvuoroja, yhteistä keskustelua, pienryhmätyöskentelyä, kulttuurinautintoja, hiljentymistä ja virkistystä.

Päivän aikana on mahdollisuus lepoon ja sielunhoidolliseen kohtaamiseen.Voit pysähtyä oman elämäsi äärelle ja saada voimia arkeen.Tapahtuma on suunnattu Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen ja seurakuntien ihmisille sekä kaikille kiinnostuneille.

Kaamosrastin ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan pian – pysy kuulolla!

Lisätietoja:
Jenni Tuulensuu