Nuppineuloista koottu sydän ilmoitustaululla

Kaksi uutta sateenkaarieroseminaaria syksyllä

Perhesuhdekeskus ja Sininauhaliitto järjestävät valtakunnallisen sateenkaarieroseminaarin (=eroryhmän) 25.8.-7.10., joka koostuu kahdesta viikonloppuleiristä Jyväskylässä ja niiden välissä pidettävästä viikoittaisesta verkkoryhmästä. Lisäksi syksyllä järjestetään sateenkaarieroseminaari Helsingissä iltakurssina 20.9.-29.11.

Työskentely ryhmissä pohjautuu suomalaiseen eroseminaariin, joka on vakiintunut eroauttamisen malli. Menetelmä ja vertaistuki auttavat selviämään erokriisistä, vahvistavat itsetuntemusta ja antavat työkaluja elämässä eteenpäin.

Kurssit on tarkoitettu sateenkaari-ihmisille (sukupuoli- ja/tai seksuaalivähemmistöön kuuluville ihmisille), joilla merkityksellinen rakkaussuhde on päättynyt tai päättymässä.

Lue lisää valtakunnallisesta eroseminaarista >>

Lue lisää Helsingin eroseminaarista >>

Lisätietoja antaa Irene Komu 21.6. asti ja jälleen 25.7. alkaen (ei tavoitettavissa 22.6.-24.7.). irene.komu@sininauha.fi, 050-5748809

Tervetuloa mukaan!

”Tunneskaala laajeni ryhmän myötä, osaan nykyisin jopa ilmaista harmia ja suuttumusta, mitä en ennen sallinut itselleni ollenkaan.”

”Oli ihanaa ja poikkeuksellista, ettei tarvinnut selittää mitään perhemuodostaan. Vähemmistöön kuuluminen oli kerrankin normi.”

(Sateenkaarierityinen eroryhmä, syksy 2017