Sateenkaarierityinen eroseminaari Helsingissä

Kaipaatko vertaistukea, uusia ajatuksia ja ystäviä eromietteiden keskelle? Tervetuloa sateenkaarierityiseen eroseminaariin Helsinkiin!

Perhesuhdekeskus ja Sininauhaliitto järjestävät sateenkaarieroseminaarin (=eroryhmän) Helsingissä iltakurssina. Työskentely pohjautuu suomalaiseen eroseminaariin, joka on vakiintunut eroauttamisen malli. Menetelmä ja vertaistuki auttavat selviämään erokriisistä, vahvistavat itsetuntemusta ja antavat työkaluja elämässä eteenpäin.

Aika: torstai-iltaisin klo 17.30-20.30, 20.9.-29.11.
Paikka: Sateenkaariperheet ry:n toimitiloissa, osoitteessa Hämeentie 29, 00500 Helsinki
ILmoittautuminen: Tämän linkin kautta

Kurssi on tarkoitettu sateenkaari-ihmisille (sukupuoli- ja/tai seksuaalivähemmistöön kuuluville ihmisille), joilla merkityksellinen rakkaussuhde on päättynyt tai päättymässä. Ohjaajana toimii Sininauhaliiton Irene Komu.

Työkirjana käytetään Marianna Stolbown Erosta eteenpäin -kirjaa, jonka saa lainata Perhesuhdekeskukselta seminaarin ajaksi. Kirjan voi myös ostaa itselleen ennen kurssin alkamista.

Mukaan mahtuu 10 osallistujaa. Ilmoittautua voi myös jonoon, mikäli kurssi on jo täyttynyt. Kurssi toteutetaan, jos osallistujia on vähintään kuusi. Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta.

Lisätietoja: irene.komu@sininauha.fi, 050 574 8809 (21.6. asti ja jälleen 25.7. alkaen, ei tavoitettavissa 22.6.-24.7.)