Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen toiminnanjohtajien vertaisryhmät alkavat

Sparrausryhmiä viidellä paikkakunnalla

Sininauhaliitto tarjoaa viidellä paikkakunnalla jäsenyhteisöjensä toiminnanjohtajille mahdollisuuden verkostoitua ja saada vertaistukea.

Pääpaino vertaisryhmissä on johtajien vertaistuessa ja keskinäisessä keskustelussa sekä mahdollisessa alueellisen yhteistyön rakentamisessa. Ryhmään osallistuvien tarpeiden ja toiveiden mukaan voidaan ryhmiin kutsua mukaan vierailemaan ulkopuolisia asiantuntijoita tiettyjen teemojen, kuten lakiasioiden, läpikäymiseksi.

Ryhmissä sparraajana ja valmentajana toimii Sininauhaliiton järjestötoiminnan asiantuntija Päivi Heimonen.

Ryhmät:

Toiminnanjohtajien vertaisryhmä (toiminnanjohtajat ja puheenjohtajat pienet organisaatiot), Helsinki (alkaa 4.11.2019)

Toiminnanjohtajien vertaisryhmä: Lahti (alkaa 17.12.2019)

Toiminnanjohtajien vertaisryhmä (suuret organisaatiot): Tampere (alkaa 26.11.2019)

Toiminnanjohtajien vertaisryhmä: Seinäjoki (alkaa 18.11.2019)

Toiminnanjohtajien vertaisryhmä: Rovaniemi (alkaa 13.12.2019)

Järjestötoiminnan asiantuntija
Päivi Heimonen