Toiminnanjohtajien vertaisryhmä: (toiminnajohtajat ja puheenjohtajat pienet organisaatiot), Helsinki

Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen toiminnanjohtajille tarjotaan työn tueksi vertaisryhmiä, joissa jaetaan yhteistä johtamisen arkea ja kokemuksia sekä saadaan ja annetaan tukea johtamisen kysymyksissä.

Vertaisryhmä Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen toiminnanjohtajille johtajuuden vahvistamiseksi

Aika: Maanantai 4.11.2019 klo 13–16, jatkuen neljä kertaa vuoden 2020 aikana, seuraava tapaaminen 4.2.2020.
Paikka: Helsinki
Hinta: Maksuton

Pääpaino on johtajien vertaistuessa ja keskinäisessä keskustelussa.

Ryhmään osallistuvien tarpeiden ja toiveiden mukaan voidaan ryhmiin ottaa mukaan vierailemaan ulkopuolisia asiantuntijoita tiettyjen teemojen läpikäymiseksi ja johtamisen osaamisen vahvistamiseksi.

Ryhmään sitoudutaan vuodeksi eteenpäin. Ryhmä toimii suljettuna, ja siihen mahtuu mukaan noin 5 henkilöä/ryhmä.

Ryhmä kokoontuu 4 kertaa vuoden 2020 aikana, noin 3 tuntia kerrallaan. Ryhmään osallistuminen on maksutonta.

Ryhmiin ilmoittautuminen on päättynyt, mutta mukaan mahtuu vielä. Mikäli olet kiinnostunut, otathan yhteyttä suoraan ryhmän sparraajaan.

Sparraaja ja ryhmän koollekutsuja

Päivi Heimonen