12 askeleen Compassi-ryhmätoiminnan verkostotapaaminen Tampereella

Tervetuloa Compassi-ohjelman verkostotapaamiseen.

Aika:      23.1.23 kello 10.00 – 15.00
Paikka:  Tampere

Compassi on 12 askeleen kristillinen ryhmäohjelma, jonka ensimmäinen versio syntyi 2000 -luvun alkuvuosina. Materiaali uudistettiin 2022 yhteistyössä päihdetyön ammattilaisten ja kokemusasiantuntijoiden kanssa ja se soveltuu riippuvuusongelmien käsittelyyn sekä seurakunnissa että järjestöissä.

Tampereen  verkostotapaamisessa 23.1.23 kehitämme Compassi-ohjelmaan uusia lisätyökaluja ja vaihdamme kokemuksia ryhmätominnasta. Kuulemme myös terveiset Afrikasta, jossa Compassi ryhmätoimintaa on 9:ssä eri maassa.

Compassi-materiaalin sähköinen versio löytyy Sininauhaliiton sivuilta: Kirjallisuus | Sininauhaliitto

Lisätietoa ja ilmoittautumiset:
Sininauhaliiton hengellisen työn kehittäjä Tuomo Salovuori: tuomo.salovuori@sininauha.fi  puh. 040-5818244