Eduskuntatalon edusta, pylväät ja ikkunat

Eettisesti kestävän rahapelien lisenssijärjestelmän ABC -tilaisuus

Rahapelitutkija, dosentti Janne Nikkinen esittelee eurooppalaisten lisenssijärjestelmien hyvien käytäntöjen raporttia. Sininauhaliitto ja Janne Nikkinen tekevät yhteistyötä parhaiden rahapelijärjestelmän lisenssikäytäntöjen löytämiseksi.

Aika: Keskiviikko 22.3.23 klo 9.30–11.00
Paikka: Teams-alusta

Teema:
Oli rahapelijärjestelmä mikä tahansa, sen ensisijaisena tavoitteena ja tehtävänä tulee olla pelihaittojen ehkäisy ja vähentäminen.

Ilmoittautuminen:
Tilaisuuden etäosallistujaksi voi ilmoittautua 21.3.2023 klo 12 asti tästä.

Kenelle:
Päättäjille, median edustajille ja kaikille vastuullisesta rahapelijärjestelmästä kiinnostuneille.

Sänkitukkainen, hymyilevä mies, jolla on paita, solmio ja puvuntakki.Rahapelitutkija, sosiaalietiikan dosentti (TT) Janne Nikkinen on tuottanut Sininauhaliiton tilauksesta raportin eurooppalaista lisenssijärjestelmien hyvistä käytännöistä: missä on onnistuttu, mitä voimme oppia Suomeen.

Tilaisuudessa kuullaan

• rahapelitutkija dosentti Janne Nikkisen puheenvuoro ”Mitä voimme oppia rahapelilisenssijärjestelmästä muiden Euroopan maiden kokemuksista”
    sekä
  • Peluurin päällikkö Inka Silvennoisen kommenttipuheenvuoro ”Miltä rahapelijärjestelmän tilanne ja tulevaisuus näyttävät auttavien palveluiden tavoittamien ihmisten näkökulmasta”.

Etäyhteytenä tilaisuus on avoin kaikille. Etäyhteyden välityksellä ei ole mahdollista esittää kysymyksiä eikä kommentteja.

Eettisesti kestävän rahapelien lisenssijärjestelmän ABC | Sininauhaliitto

Lisätiedot ja yhteydenotot