Nuppineuloista koottu sydän ilmoitustaululla

Pienituloisille suunnattu esteetön eroryhmä, Helsinki

Syksyn maksuton eroryhmä on kohdennettu henkilöille, joilla on taloudellisesti vaikea tilanne esimerkiksi työttömyyden tai terveysongelmien takia.

Haluatko puhua turvallisesti eron herättämistä tunteista ja ajatuksista? Sininauhaliiton ammatillisesti ohjatussa, maksuttomassa pienryhmässä se on mahdollista.

Aika: 5.8.-16.12.2020 klo 17-20
Paikka: Eläketurvakeskus, Kirjurinkatu 3, 00520 HELSINKI
Ilmoittautuminen: avautuu keväällä, lisätietoja irene.komu@sininauha.fi, 050 574 88 09

Pohditko eroa? Tai oletko eronnut? Kaipaatko vertaistukea, uusia ajatuksia ja ystäviä eromietteiden keskelle? Tämän syksyn eroryhmä on kohdennettu henkilöille, joilla on taloudellisesti vaikea tilanne esimerkiksi työttömyyden tai terveysongelmien takia. Ryhmä on esteetön. Pienituloisuutta ei tarvitse todistaa.

Työskentely pohjautuu suomalaiseen eroseminaariin, joka on vakiintunut eroauttamisen malli. Menetelmä ja vertaistuki auttavat selviämään erokriisistä, vahvistavat itsetuntemusta ja antavat työkaluja elämässä eteenpäin. Ryhmää ohjaa erotyön kehittäjä Irene Komu. Vertaisohjaajana toimii esteettömän työn kehittäjä Pirkko Justander.

Ryhmä kokoontuu 11 kertaa. Tapaaminen kestää kolme tuntia, sisältäen tauon. Tapaamiset ovat 5.8., 19.8., 2.9., 16.9., 30.9., 14.10., 28.10., 11.11, 25.9., 9.12 ja 16.12.

Erotyö tarjoaa maksuttoman iltapalan. Ryhmä kokoontuu esteettömissä tiloissa lähellä Pasilan asemaa.

Ryhmään ovat tervetulleita kaikki, jotka pohtivat eroa, ovat eronneet tai joilla on erouhka päällä. Ryhmä aloittaa, jos mukaan ilmoittautuu kuusi henkilöä. Kaikkiaan ryhmään mahtuu kymmenen henkilöä. Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot:
irene.komu@sininauha.fi tai 050 574 8809