Hiekkaan piirretty sydän.

Kirjojen julkistamistilaisuus, Teams

Sininauhaliitto julkaisee neljä tuoretta päihderiippuvuudesta toipumiseen liittyvää kirjaa, "Minä kasvan. Naisen kasvu ja riippuvuuksista toipuminen", "Minä kasvan. Ohjaajan opas", "Perheklubi. Vertaistukea päihteettömään elämäntapaan" sekä "Vanhemmuudenkaari. Ohjaajan opas."

Julkaisemme neljä tuoretta opasta päihderiippuvuudesta toipumiseen. Ne pohjautuvat kaikki käytännön ryhmä- ja vertaistoimintaan, jota Sininauhaliitto on kehittänyt ja levittänyt eri paikkakunnille.

Aika: ke 27.5.2020 klo 11.30-13
Paikka: Teams-sovellus (Office 365:n tiimiyhteistyön keskus)
Ilmoittautuminen: asta.juntunen@sininauha.fi 26.5. mennessä

Minä kasvan on tehty päihdehaitoista kuntoutuvien naisten tueksi, ja sen rinnalle tehty Minä kasvan – naisen kasvu ja riippuvuuksista toipuminen. Ohjaajan opas on on käsikirja päihdehaitoista ja muista riippuvuuksista kuntoutuville naisille järjestettävien ryhmien ohjaajille. Kirjat ovat työtä pitkään kehittäneiden Tarja Hiltusen ja Virpi Kujalan käsialaa.

Perheklubi. Vertaistukea päihteettömään elämäntapaan (Eva Kanerva ja Tarja Hiltunen (toim.)) esittelee perheklubitoimintaa, joka on päihteidenkäyttäjille ja heidän läheisilleen tarkoitettua vertaistukea.

Vanhemmuudenkaari – Opas päihteitä käyttävien lasten vanhempien tukemiseen (Tarja Hiltunen) on opas päihteitä käyttävän lapsen vanhempien tukemiseen.

Lähetämme ilmoittautuneille sähköpostiin linkin osallistumista varten.

Tilaisuudessa julkistetaan kirjat:

Minä kasvan. Naisen kasvu ja riippuvuuksista toipuminen. Virpi Kujala ja Tarja Hiltunen.

Nainen kävelee hiekkarannalla, näkyy vain jalat ja hameenhelma.

Minä kasvan. Ohjaajan opas. (pdf)

Perheklubi. Vertaistukea päihteettömään elämäntapaan. Eva Kanerva ja Tarja Hiltunen (toim.)

Vanhemmuudenkaari. Ohjaajan opas. (pdf)