Kristillinen vertaisryhmä, Jyväskylä

Ryhmän toiminta perustuu 12 askeleeseen ohjelmaan

Kärsitkö läheisesi liiallisesta päihteiden käytöstä? Ovatko päivittäiset suunnitelmasi riippuvaisia siitä, onko läheisesi päihtynyt vai ei? Piilotteletko läheisesi päihteiden käyttöä? Teetkö asioita läheisesi puolesta? Häpeätkö läheisesi päihtynyttä käytöstä ulkopuolisten seurassa? Et ole yksin, tervetuloa mukaan vertaisryhmään.

Aika: parittomilla viikoilla torstaisin klo 16:30-18:oo
Paikka:  ViaDia Jyväskylä ry, Polttolinja 9, 40520 Jyväskylä

Tukiohjaaja:
tarja.hiltunen@sininauha.fi

Ryhmään tullaan ottamalla yhteyttä tukiohjaajaan.

Kristillinen läheisryhmä on yhteisö, jossa voi turvallisesti ja luottamuksellisesti puhua toisten samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kesken.

Ryhmässä kaikki ovat vertaisia ja tasa-arvoisia keskenään. Kuuntelemalla toisten kokemuksia voi saada tukea omaan tilanteeseensa. Jokainen tulee ryhmään itsensä vuoksi.

Ryhmän toiminta perustuu 12 askeleeseen ohjelmaan. Jokaisella kokoontumiskerralla luetaan yksi askel. Kullakin osallistujalla on mahdollisuus peilata omaa tilannettaan päivän askeleen valossa.

Ryhmä alkaa ja päättyy rukouksella. Ryhmään osallistuminen ei edellytä henkilökohtaista uskoa. Voit liittyä joukkoon juuri sellaisena kuin olet.