Munkinkaapuinen henkilö kävelee hiekkatietä, joka on valokuva eikä oikea tie.

SIIRRETTY SYKSYYN // Mitä hengellisyyden huomioiminen tarkoittaa sosiaalityön kentällä 2020-luvulla?

Verkostotapaaminen on suunnattu Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen työntekijöille ja vapaaehtoisille, jotka kohtaavat hengellisiä kysymyksiä työssään.

Sininauhaliiton Jäsenyhteisöpäiville suunniteltu Hengellisen työn verkostotapaaminen: Mitä hengellisyyden huomioiminen tarkoittaa sosiaalityön kentällä 2020-luvulla?

Aika: pe 15.5.2020 klo 10–12
Paikka: Teams-sovellus (Office 365:n tiimiyhteistyön keskus)
Ilmoittautuminen: viim. to 14.5.2020 sähköpostitse Jenni Tuulensuulle (jenni.tuulensuu@sininauha.fi)

Tavoitteena on keskustella aiheesta työn ja oman elämän kautta sekä jakaa hyviä kokemuksia ja haasteita. Osallistujat voivat verkostoitua uusien ideoiden pohtimiseksi ja kehittämiseksi.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse to 14.5.2020 mennessä jenni.tuulensuu@sininauha.fi, niin saat linkin Teams-kokoukseen. Teams-kokoontumiseen pääset tietokoneelta tai mobiililaitteelta.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset

Jenni Tuulensuu