Opi kuvaamaan vaikuttavuusketjuja! Työpaja, 2 x 3,5 h ja 1 x 1,5 h

Vaikuttavuusketjujen kuvaaminen, oman toiminnan prosessit ja tulokset näkyviksi. Osallistujien on mahdollista tämän työskentelyn tuloksena arvioida oman toimintansa tuloksia ja vaikutuksia ja tuottaa näyttöä työnsä tuloksellisuudesta.

Vaikuttavuusketjujen kuvaamiseen keskittyvissä työpajoissamme opit arvioimaan oman toimintasi tuloksia ja vaikutuksia sekä tuottamaan näyttöä työn tuloksellisuudesta. Työpajat toteutetaan kokonaisuutena, joka koostuu kahdesta työpajasta (3,5h/ kerta) ja välitehtävästä työpajojen välillä sekä sparrauspajasta (1,5h), jossa tuetaan juurruttamista.

Koulutukseen voidaan ottaa kuusi ensin ilmoittautunutta. Mikäli kiinnostusta on runsaammin, voidaan tarpeen mukaan järjestää uusi koulutusprosessi halukkaille.

Aika: 1.10, workshop klo. 12-15:30 (läsnäolo- ja etätoteutus), 13.10, workshop klo. 12-15.30 (läsnäolo- ja etätoteutus) ja 29.10, sparrauspaja klo. 12-13:30 oivallukset ja opit juurruttamisessa (etätoteutus)
Paikka: Sininauhaliitto, Opastinsilta 7, 00520 Helsinki
Ilmoittautuminen: Tämän linkin kautta 17.9 mennessä.

Kohderyhmä: jäsenyhteisöille, joilla on työllistämisen toimintaa
Osallistujamäärä: kuusi henkilöä
Kouluttaja: Nina K. Hietakangas, Sininauhaliitto

Toteutus: työpajat toteutetaan kokonaisuutena, joka koostuu kahdesta työpajasta (3,5h/ kerta) ja välitehtävästä työpajojen välillä sekä sparrauspajasta (1,5h), jossa tuetaan juurruttamista.

Tavoite: Vaikuttavuusketjujen kuvaaminen. Oman toiminnan prosessit ja tulokset näkyviksi – Mikä meidän tekemisessämme on toimivaa? Mitä tuloksia saadaan aikaan?  Mitkä toimet johtavat tähän haluttuun muutokseen?

Osallistuja: Työpajaan tarvitaan mukaan alustava toimintasuunnitelma 2021. Työpajassa työstät valintasi mukaan joko koko työllistämistoimintanne kokonaisuutta (jos toiminta ei ole kovin laajaa) tai jotain osaa siitä.

Etäosallistumista varten lähetämme sähköpostilla linkin (Teams-alusta)

Lisätietoja:
Jäsenyhteisötuen suunnittelija Jaana Joutsiluoma