Kahvila-näkymä päiväkeskuskeksessa. Nainen ottaa kahvia etualalla.

Päihdetyö tänään ja huomenna -koulutus, Jyväskylä

Kirkkopalvelut ja Sininauhaliitto järjestävät keväällä 2019 maksuttoman päihdetyön koulutuksen Keski-Suomessa. Mukaan mahtuu vielä!

Aika: viisi torstaita klo 9-16.30, 24.1., 21.2., 28.3., 25.4. ja 23.5.
Paikka: Kansalaistoiminnankeskus Matara, Matarankatu 6 A1, 40100 Jyväskylä
Ilmoittautuminen: tämän linkin kautta.

Kirkkopalvelut ja Sininauhaliitto järjestävät keväällä 2019 maksuttoman päihdetyön koulutuksen Keski-Suomessa, KYTin tiloissa, Matarankatu 6, Jyväskylä. Koulutus on suunnattu Sininauhaliiton ja Kirkkopalvelujen jäsenyhteisöjen ja yhteistyöverkostojen työntekijöille, vertaisohjaajille, vapaaehtoisille ja kokemusasiantuntijoille. Koulutus sisältää viisi lähiopetuspäivää kerran kuukaudessa torstaisin klo 9-16.30. Koulutuspäivät ovat 24.1., 21.2., 28.3., 25.4. ja 23.5.

Koulutuspäivien teemat ovat

Päihteet ja päihdeasiakkaan osallisuus
Päihdeasiakkaan kohtaaminen ja muutosvalmius
Työhyvinvointi ja työssäjaksaminen