Puutarhajuhla ja asukaspaneeli- Ruokajonosta osallisuuteen

Tervetuloa Sininauhaliiton Ruokajonosta osallisuuteen- osahankkeen aloitusseminaariin!

Minkälaista on arki vähävaraisena? Miten sietää köyhyydestä kumpuavaa riittämättömyyden tunnetta? Minkälaista tukea asumisen haasteiden kanssa kamppaileva saa perhesuhteisiin? Entä mitä hyvää tai huonoa on päihteellisessä ja päihteettömässä asumisessa? Ovatko yhteiset ruokailut osallisuutta tukevia vai hyväosaisten huuhaapuhetta?

Aika:
Ilmoittautuminen: Tämän linkin kautta

Muun muuassa näistä aiheista otetaan mittaa Ruokajonosta osallisuuteen -osahankkeen aloitusseminaarin (eli tuttavallisemmin puutarhajuhlien!) asukaspaneelissa. Tapahtuman järjestävät Sininauhaliitto ja Helsingin Vieraskoti ry asukkaineen.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan klo 12 eteenpäin!

Ohjelma:

12:30 Tilaisuuden avaus, Jouko Komulainen, Helsingin Vieraskodin toiminnanjohtaja
12:40 Mitä Ruokajonosta osallisuuteen -hanke tekee? Piia Niilola, Sininauhaliitto
12:50 Asukaspaneeli
13:10 Yleisökysymyksiä