Nainen nojaa päällään toisen naisen olkapäähän.

SiniBoss 2021, Kangasala

Tapaamaan tuttuja ja verkostoitumaan, saamaan ja jakamaan vertaistukea, kuulemaan ajankohtaisista asioista ja virkistymään – SiniBoss jo yli 15-vuotta.

SiniBoss-tapahtuma kokoaa johtajat vuosittain yhteen

Johtajien keskinäistä verkostoitumista ja tukea vahvistavat perinteiset SiniBoss-tapaamiset toteutetaan pääsääntöisesti kerran vuodessa. Tapahtuma on tarkoitettu Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen johtajille, toiminnanjohtajille/toimitusjohtajille ja puheenjohtajille. Kaksipäiväisen koulutuksellisen annin lisäksi tärkeää ovat yhteiset keskustelut, tutustuminen ja kuulumisten vaihto. SiniBoss-tapahtuma järjestetään vuorovuosin Helsingissä ja muualla päin Suomea. Tapahtumaan on osallistumismaksu, joka kattaa koulutuksen, ruokailut ja mahdollisen majoituksen.

SINIBOSS 2021

KE-TO 20.-21.1.2021

Paikka: Kangasala: Ilkon kurssikeskus, Ilkontie 8-10, 36220 Kangasala (n. 12km Tampereelta)

Teema: Johtamisen osaamisen vahvistaminen: palvelutuotannon johtaminen, vapaaehtoisen kansalaistoiminnan johtaminen, kriisin johtaminen

Kenelle: SiniBoss on vuosittainen koulutus- ja vertaistapahtuma Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen johtajille, toiminnanjohtajille/toimitusjohtajille sekä puheenjohtajille.

Ohjelma julkaistaan syys-lokakuussa 2020 ja ilmoittautuminen on auki lokakuusta joulukuun alkuun. Merkkaa aika jo kalenteriin ja tule mukaan!