Sinisorsa lumihangella, taustalla vettä.

SiniBoss 20.1.2021 (verkkotapaaminen)

Tapaa tuttuja ja verkostoidu, saa ja jaa vertaistukea, kuule ajankohtaisista asioista ja virkisty – SiniBoss jo yli 15 vuotta!

Johtajien keskinäistä verkostoitumista ja tukea vahvistavat perinteiset SiniBoss-tapaamiset toteutetaan pääsääntöisesti kerran vuodessa. Tapahtuma on tarkoitettu Sininauhaliiton jäsenyhteisöjen johtajille, toiminnan-, toimitus- ja puheenjohtajille. Koulutuksellisen annin lisäksi tärkeää ovat yhteiset keskustelut, tutustuminen ja kuulumisten vaihto.

SiniBoss toteutuu tällä kertaa yksipäiväisenä etätapahtumana vallitsevan koronatilanteen takia.

Aika: ke 20.1.2021 klo 9–14.45
Paikka: Teams-alusta
Teema: Johtamisen osaamisen vahvistaminen: palvelutuotannon johtaminen, vapaaehtoisen kansalaistoiminnan johtaminen, kriisin johtaminen
Ilmoittautuminen viimeistään 18.1.2021. Pääset ilmoittautumaan oheisen linkin kautta>>