Käsi näpyttelee läppäriä. Pöydällä on oikealla kuulokkeet.

Työn hallinnointi - kuinka selkeytän sitä?

Teams järjestöjen arjen työn helpottajana. Sähköinen toimisto, jossa voi tietoturvallisesti hoitaa järjestön sisäistä viestintää ja hallinnoida tiedon tuotantoa.

Koronapandemia muutti nopeasti työn tekemisen tapoja ja arjen työssä hyödynnetään yhä enemmän digitaalista teknologiaa. On arvioitu, että uuden työnteon mallit tulevat yleistymään Suomessa seuraavan viiden vuoden aikana. Onnistuakseen myös teknologiavälitteinen yhteistyö vaatii osallistujilta yhteistyö- ja kommunikaatio osaamista.

Aika: torstai 3.12.20 klo 13-14.30
Paikka: Koulutus  järjestetään etäyhteyden välityksellä. Etäyhteyslinkki ja ohjeet lähetetään sähköpostiin 30.11.20
Ilmoittautuminen: tästä linkistä 26.11.20 mennessä
Kenelle: koulutus on suunnattu Sininauhaliiton jäsenyhteisöille