Maatilalta osallisuutta. Kristillisen luontolähtöisen päihdetyön työpaja

Tule Sotkamoon kokemaan ja oppimaan, mitä tekemistä maatila ja sen ympäristö tarjoavat!

Maatilaympäristö tarjoaa vahvan pohjan yhteisöllisyydelle, josta nykyajassa moni kokee jäävänsä paitsi.

Maatila ja sen ympäristö tarjoavat luonnollista tekemistä, jossa kaikilla yhteisön jäsenillä on tärkeä rooli. Maatilan ja luonnon ympärille nivoutuu monenlaista toiminnallisuutta. Koe itse, opi uutta ja vie mukanasi palasia luonto- ja eläinavusteisesta toiminnasta työhösi. Iltapäivässä nautimme kahvit.

Oletko seurakunnan tai jonkun muun kristillisen toimijan diakoniatyöntekijä tai päihde- ja kriminaalityön työntekijä tai vapaaehtoinen? Kiinnostaako sinua luontolähtöinen päihdetyö? Järjestämme neljä kristillisen luontolähtöisen päihdetyön työpajaa syksyllä 2018. Kolme niistä järjestetään Helsingissä ja yksi Sotkamossa.

Aika: 28.8.2018 klo 12.00-15.00
Paikka: Luontohyvinvointikeskus Tyynelä, www.luontohyvinvointi.fi  Juholankyläntie 26 D 88600 Sotkamo
Ilmoittautuminen: info@luontohyvinvointi.fi 23.8. mennessä (kerro yhteystietosi, taustaorganisaatiosi tai -yhteisösi ja mahdollinen erityisruokavaliosi kahvitarjoilua varten).

Maatilan iltapäivän vastaavina ohjaajina toimivat sosionomi (AMK) ja kirkon nuorisotyönohjaaja Heidi Kotilainen ja diplomi-insinööri ja matemaattisten aineiden opettaja, tutkija Maija Lipponen. Koulutus on maksuton ja siihen mahtuu 20 osallistujaa. Lisätietoa: info@luontohyvinvointi.fi tai 041 4339441

Muut työpajat:

Hki:
Läsnäolon iltapäivä 23.8.
Kalastus ja erätoiminta 7.9.
Nuotioruokakurssi 11.10.