Nuppineuloista koottu sydän ilmoitustaululla

Mielenterveyssensitiivinen eroryhmä (Ryhmä täynnä, varasijalle voi ilmoittautua)

Tässä ryhmässä voi ottaa turvallisesti esille myös mielenterveyden erityiskysymykset. Huom. ryhmä on maksuton.

Haluatko puhua turvallisesti eron herättämistä tunteista ja ajatuksista? Sininauhaliiton ammatillisesti ohjatussa pienryhmässä voi ottaa turvallisesti esille myös mielenterveyden erityiskysymykset.

(RYHMÄ TÄYNNÄ, VARASIJALLE VOI VIELÄ ILMOITTAUTUA)

Aika: keskiviikkoisin klo 14-17
Paikka: Kirjurinkatu 3, 00520 Helsinki (Eläketurvakeskuksen talo)
Ilmoittautuminen 9.11. mennessä: irene.komu@sininauha.fi / 050 574 8809

Jos ihmisen elämän historiassa on sellaista erityistä haavoittuvuutta kuten ahdistuneisuutta, masentuneisuutta tai muita mielenterveyden häiriöitä, ero merkittävästä ihmissuhteesta saattaa lisätä pahaa oloa tai riskiä sairastua uudestaan. Tässä ammatillisesti ohjatussa pienryhmässä osallistuja voi ottaa turvallisesti esille myös mielenterveyden erityiskysymykset.

Työskentelymme perustuu Suomalaiseen eroseminaariin©, joka on vakiintunut eroauttamisen malli. Ryhmää ohjaavat erotyön kehittäjä Irene Komu ja psykoterapeutti Eva Kanerva.

Ryhmä on maksuton (välipalatarjoilu sisältyy) ja kokoontuu yhteensä 11 kertaa. Jokaisen osallistujan kanssa keskustellaan ennen ryhmän alkua.

Lue lisää Sininauhaliiton erotyöstä >>