Nuppineuloista koottu sydän ilmoitustaululla
sininauha_logo

Erotyö

Kaikilla tulee olla mahdollisuus tukeen eron jälkeen.
Erotyö

Ajankohtaista:

Kaksi uutta sateenkaarieroseminaaria syksyllä >>
Ensimmäistä kertaa tarjolla: aidosti esteetön eroryhmä >>
Päihde-erityinen erotyö paljastaa pitkät ja hitaat eroprosessit >>
“Toinen lakkasi toipumasta ja putosi” Katso päihde-erityisiin eroihin liittyviä videoita >>
Irene Komu & Tiia Ruokosalo: Päihteisiin päättyvä rakkaussuhde on tabu (A-klinikkasäätiön Tiimi-lehti) >>

Paneudumme Sininauhaliitossa päihteistä johtuvien erojen erityiskysymyksiin sekä kehitämme saavutettavaa vertaistoimintaa niille ihmisille, jotka ovat jonkin erityistarpeen tai muutoin haastavan elämäntilanteen vuoksi vaarassa jäädä tuen ulkopuolelle.

Järjestämme Suomalaiseen eroseminaariin pohjautuvia vertaisryhmiä ihmisille, joilla on taloudellisesti tai sosiaalisesti vaikea elämäntilanne. Tämän lisäksi meillä toimii päihde-erityinen eroryhmä, sateenkaarieroryhmä sekä esteetön eroryhmä. Järjestämme yhteistyökumppaneidemme kanssa myös eroaiheisia iltatilaisuuksia, joissa on mahdollista saada tietoa eropalveluista sekä keskustella eroon liittyvistä teemoista.

Kehittämistyön tukena toimii kokemusasiantuntijaraati, joka kokoontuu neljä kertaa vuodessa ideoimaan ja arvioimaan erotyön etenemistä.

Tietoa ryhmistämme saat tämän sivuston lisäksi Facebookista ja Suomalaisen eroseminaarin® sivuilta.