sininauha_logo

Jäsenkirje

Sininauhaliiton uusimmat uutiset, jäsentapahtumat ja tärkeät koulutukset sähköpostiisi kahdeksan kertaa vuodessa!

Sininauhaliiton jäsenkirje Toivotus on Sininauhaliiton jäsenyhteisöille sekä kaikille Sininauhaliiton toiminnasta kiinnostuneille tarkoitettu uutiskirje, joka ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa. Voit tilata jäsenkirjeen alalaidassa olevan tilauskentän kautta.

Tilaamalla jäsenkirjeen annat suostumuksen Sininauhaliitolle käsitellä ja säilyttää uutiskirjeen tilauksen yhteydessä ilmoittamiasi henkilötietoja. Henkilötietoja käsitellään ja säilytetään turvallisesti ja luotettavasti Sininauhaliiton tietosuojaselosteen ja Mailchimp-palvelun käytänteiden mukaisesti. Tietoihin on pääsy vain niillä henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoa työssään. Jos muutat mielesi milloin tahansa, voit erota listalta painamalla unsubscribe-painiketta minkä tahansa MailChimp-palvelun kautta tulleen sähköpostiviestin alalaidasta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto@sininauha.fi.

Sininauhaliiton jäsenkirje ilmestyy seuraavaksi

14.11.