sininauha_logo

Jäsenkirje Toivotus

Sininauhaliiton uusimmat uutiset, jäsentapahtumat ja tärkeät koulutukset sähköpostiisi 11 kertaa vuodessa!

Sininauhaliiton jäsenkirje Toivotus on Sininauhaliiton jäsenyhteisöille sekä kaikille Sininauhaliiton toiminnasta kiinnostuneille tarkoitettu uutiskirje, joka ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa. Voit tilata Toivotuksen alalaidassa olevan tilauskentän kautta.

Toivotus ilmestyy seuraavaksi 21.3.2019

helmikuun jäsenkirje

tammikuun jäsenkirje

joulukuun jäsenkirje

marraskuun jäsenkirje

syyskuun jäsenkirje

elokuun jäsenkirje

toukokuun jäsenkirje

huhtikuun jäsenkirje

maaliskuun jäsenkirje

helmikuun jäsenkirje

tammikuun jäsenkirje

joulukuun jäsenkirje

Tilaamalla jäsenkirjeen annat suostumuksen Sininauhaliitolle käsitellä ja säilyttää uutiskirjeen tilauksen yhteydessä ilmoittamiasi henkilötietoja. Henkilötietoja käsitellään ja säilytetään turvallisesti ja luotettavasti Sininauhaliiton tietosuojaselosteen ja Mailchimp-palvelun käytänteiden mukaisesti. Tietoihin on pääsy vain niillä henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoa työssään. Jos muutat mielesi milloin tahansa, voit erota listalta painamalla unsubscribe-painiketta minkä tahansa MailChimp-palvelun kautta tulleen sähköpostiviestin alalaidasta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto@sininauha.fi.