Syksyn tapahtumasarja päihderiippuvaisten läheisille

Kokonaisuuteen kuuluu luentoja sekä kaksi erilaista työpajaa, jotka auttavat läheistä vahvistamaan omaa hyvinvointiaan. Tapahtumasarja on maksuton.

Kun rakas ihminen käyttää päihteitä, läheisen elämää koskettaa huoli ja hämmennys. Tämän tapahtumasarjan luennoilla ja työpajoissa saat tietoa päihderiippuvuudesta sekä keinoja oman jaksamisen ja omien rajojen vahvistamiseen.

Aika: 27.9. – 11.11.2021
Paikka: Zoom-alusta, linkki lähetetään ilmoittautuneille viimeistään luento- tai työpajapäivän aamuna.
Ilmoittautuminen: tämän linkin kautta.
Tapahtumasarja on maksuton.

Järjestämme syksyllä 2021 tapahtumasarjan päihderiippuvaisen ihmisen läheisten tiedon lisäämiseen niin omista kuin päihderiippuvaisen oikeuksista. Kokonaisuuteen kuuluu luentoja sekä kaksi erilaista työpajaa. Työpajat esittelevät menetelmiä ja keinoja, joilla läheinen voi vahvistaa omaa hyvinvointia.

Lisäksi lähestymme muita aiheita, kuten vankilatuomioon liittyviä huolia, päihteisiin liittyvää menetystä tai läheissuhteessa esiintyvää väkivaltaa. Luennot ja työpajat on tarkoitettu ensisijaisesti päihderiippuvaisten läheisille. Järjestämme ammattilaisille oman luentokokonaisuuden marras-joulukuussa 2021.

27.9. klo 18-20 Kun läheinen on vankilassa, verkkoluento

28.9. klo 18-20 Itsemyötätunto, työpaja