Kaksi naista katsoo eteen ylös samaan suuntaan

Sininauhaliitto peruu ja siirtää kevään tapahtumiaan

Tältä sivulta näet ajantasaisen tilanteen.

Koronavirustilanteen ja hallituksen antamien suositusten myötä olemme päätyneet perumaan ja siirtämään kevään tapahtumiamme.

Ihmisen kohtaaminen päihdetyössä -koulutus 14.3.2020, Etelä-Pohjanmaan ruoka-aputoimijoiden verkoston kokoontuminen 17.3. 2020 Seinäjoella,  sekä Naisten päihde- ja vankilatyön verkostopäivät 18.-19.3.2020 on peruttu.

Päihteiden erottamat -eroryhmä siirtyy, ryhmäläisille ilmoitetaan uudesta ajankohdasta.

Ongelmallisesti pelaaville, heidän läheisilleen ja ammattilaisille tarkoitettu tieto- ja tukipisteemme Tiltti on suljettu toistaiseksi.

Seurakuntaopiston kanssa yhteistyössä järjestettävä johtamisen erikoisammattitutkintokoulutus pyritään järjestämään verkkokoulutuksena, ilmoitamme asiasta heti kun se varmistuu.

Valon mailla: Valonrasti-tapahtuma siirtyy myöhempään ajankohtaan.

Jäsenyhteisöpäivät 21–23.4.2020 on peruttu.

Liiton kokous siirretään pidettäväksi 3.6.2020.

Kerromme muiden tilaisuuksien ja koulutusten mahdollisista peruutuksista tai siirtymisistä myöhemmin tilanteen päivittyessä.